MEditació en GRUP EN directe
3 meditacions en directe online cada setmana. Dues meditacions de 10 minuts i una meditació de 20 minuts.
Pregunta pels horaris, els anem ajustant amb el grup.
mEditacions gravades
Cada meditació queda gravada en video de qualitat. Tens accés a totes elles en tot moment per fer-les a la hora que et vagi bé i repetir-les durant la setmana des de casa.
acompanyament
Grup per compartir dubtes i experiències sobre la meditació. També podeu fer peticions de temàtiques sempre que vulgueu.

SOBRE LES MEDITACIONS
Aquestes sessions són aptes per a totes les persones, tinguin o no experiència en meditació.
L’objectiu és crear l’hàbit de meditar de manera regular. Per això no ho fem cada dia. Preferim quedar-nos amb ganes i fer-ho cada setmana durant anys i anys, que no fer-ho a un ritme que a la llarga no podem sostenir i acabar-ho deixant.
Les meditacions són sempre guiades. Algunes seràn de control de la ment, d’altres utilitzarem visualitzacions i d’altres seràn en silenci. anirem combinant perquè provis diferents tipus i trobis el que et va millor a tu.
Hi ha uns videos d’introducció per abans de començar!
POTS ENTRAR AVUI
SUBSCRIPCIÓ
Es paga una subscripció mensual de 7€ (iva inclòs). Que inclou:
- Meditacions en directe
- Accés a meditacions gravades
- Grup de wapp per compartir amb la resta de participants