Política de Privacitat i Protecció de Dades
Responsabilitat i pràctica
- La pràctica del Ioga implica moviment físic i cada persona és responsable d’adaptar-la al seu propi estat i condició física.
- Abans de començar i durant la pràctica, és responsabilitat de cada alumna informar les professores de qualsevol lesió, dolència, limitació física, embaràs o altra circumstància que pugui afectar la pràctica.
- Les instruccions de les professores han de ser respectades en tot moment. No és necessari realitzar una postura o exercici que provoqui dolor, incomoditat o que no sigui adequat per a la situació personal de cada alumna.
- Omshanti, la seva direcció i les seves professores no es fan responsables dels danys o lesions derivats d’una pràctica inadequada, de no haver informat de les circumstàncies personals rellevants o de no seguir les indicacions proporcionades, sense perjudici de les responsabilitats que legalment puguin correspondre al centre o als seus professionals.
- En cas de dubte sobre l’adequació de la pràctica al seu estat de salut, recomanem consultar prèviament amb un professional sanitari.
Quotes, baixes i pauses
- Les quotes mensuals es poden modificar o cancel·lar fins al dia 25 del mes anterior al període que es vol modificar.
- Si vols fer una pausa temporal de la pràctica, pots mantenir la teva plaça mitjançant la quota de manteniment de 24 € mensuals.
- També pots donar-te de baixa i, quan vulguis tornar, abonar novament la matrícula corresponent.
- La no assistència a les classes no eximeix del pagament de la quota mensual contractada.
- Les quotes i classes abonades no són reemborsables, excepte en els casos en què legalment correspongui.
Recuperació de classes
- Les classes no realitzades es poden recuperar al llarg de l’any, sempre que es mantingui activa una quota mensual.
- Les recuperacions estan subjectes a la disponibilitat de places i a les condicions d’ús establertes pel centre.